måndag 18 maj 2009

seg å fet

...Fy vad det känns som om jag slappat efter på sistone... iiih : Det lär också märkas eftersom 2!!personer på jobbet frågat om jag är gravid.. euhm..näe; Skulle vara skengravid då eftersom varenda kotte är elr har varit det i år..
Får skylla mig själv när frukosten på jobbet består av croissant & start (typ rostade kaksmulor)

Nog om mig å min vikt.. ska även klaga på att jag till & från är sjukt trött på mitt jobb.. elr inte direkt jobbet i sig utan vissa på jobbet som gör jobbet sjukt jobbigt.. Också att läget för vikarierna är trykt gör inte saken bättre.. får väl se om det blir bättre när lite friska fläktar kommer i sommar (läs sommarfåglarna)

Idag fick jag iaf träffa baby (han åkte hem i torsdags från båten, dags för handlederna att strejka) Så skönt att ha någon som man kan prata ut med, beklaga sig inför och vara lite bitter.. mkt lättare att bli Obitter igen då :)) För att fetta till det lite mer blev det PizzaHutbuffé.. å som efterrätt fick jag möta Vicky någon minut.. alltid lika vacker.. ute på långpromenad elr krogen, spelar ingen roll --<--@

Sen tog vi en promenad förbi några av affärerna längstmed Domkyrkan.. fick tag i en typ av gladiatorsko på Din Sko.. ingen modell jag egentligen gillar.. men jag har blivit lite tantig och vill ha sköna skor.. inte snygga ^^ Vidare mot Mölndal i en tortyrhet buss. Köpte kjolen (med lite påtryck från Thomsen) som jag spanat in för några veckor sedan.. samt hämtade ut min Traderavinst (SonyEricsson w200i) Precis en sådan jag hade innan min nuvarande.. som inte finns i handeln.. men denna var ny eftersom en tjej vunnit den på korsordstävling.. jag är glad :)
Bara hoppas att den håller.. har ett "kvittoliknande" intyg från en liten butik i Malmö i värsta fall.. hehe.

Kollat upp lite handledarkurser som jag å morsan måste gå.. Nu har det äntligen införskaffats en bil till fam. Törnros.. en Saab 9000.. inte för att jag direkt vet hur den ser ut men.. visst :)

Till kvällsmat blev jag matat med lasagne.. har det bra, kanske lite för bra
Nej en snabb uppdatering av nuläget.. ska brygga lite kaffe.. å vila 8)


Mina nya sköna skor..




KRAM KRAM

4 kommentarer:

  1. Äsch, har DU slappat till dig så vill jag inte ens VETA vad folk säger om MIG... Du har ju gått ner massor, ditt skal!

    *kramar omkull *

    SvaraRadera
  2. Äsch, det tror jag inte på. Du la ju upp en bild på bloggen för ett tag sen. =P

    SvaraRadera
  3. Du är vacker! Det är alltid kul att springa på er två...hoppas lunchen smaka bra!? Snygga nya skor föresten=) Puss puss och ha så kul på resan/Vickey

    SvaraRadera
  4. Always beautiful!!!!!!!!!
    Du är VACKER, SNYGG & BÄST!!!!!!!
    Får jag chans ;) ? / Zane

    SvaraRadera

Vad tycker du?