onsdag 6 maj 2009

stolt

Hejsan Hoppsan!

Är lika slut idag som igår ungefär.

Har gymmat, varit till optikern med Thomas för att få synprövningen till ansökan om körkortstillståndet.. tada! Nu är vi igång iaf! Och på tal om körkort så hängde jag på J-O & Thomsen att köra idag.. blev mer körande än jag trodde och jag är så stolt över min plutt...Hoppas jag också kommer att köra någon dag :) Mamma hade kanske någon bil på G så det blir vällan till att skriva in sig på någon kurs där.

Nej nu ska jag göra något annat.. vad vet jag inte?

KRAM

2 kommentarer:

  1. Köra bil är skitkul! =) Det ska jag ut och göra nu. Ända till Hallsberg. Långfärdsåkande. ^^

    *krama på*

    SvaraRadera
  2. Hej stumpan!

    Det var riktigt spännande och jag fick veta väldigt mycket om mina tidigare liv och så. Sen var det även en hel del ifrån nuet och lite om framtiden. Hon berättade även väldigt mycket om mina närmaste och i början kom min mormor samt min låtsatfarfar och sa ett par ord till mig <3 Och det är även min mormor som har "spökat" för mig de senaste månaderna :)

    Hon sa absolut ingenting som jag inte ville veta utan allt var bara positiva saker. Många pusselbitar sattes på sin rätta plats och jag fick enormt mycket vägledning. Det här var tusen ggr bättre än att gå till en psykolog, det kan jag lova! :) Puss!

    SvaraRadera

Vad tycker du?