onsdag 20 maj 2009

nöjd

Idag är jag nöjd som bara attan.
Lyckades tigga till mig en handledarkurs i Gbg om bara 4 dagar.. Tyvärr kan jag ju inte sälja tillbaka mor å brors biljetter från gbg-örebro så dem blev slängda i sjön.. Köpte nya till dem för 600+ så dem kan åka hem efter kursen på söndag...men men..då får jag det gjort så jag kan köra i sommar och kanske redan när jag åker hem till Öo nästa lediga vecka.. yeayeaaah! Cyklade in till stan och tog sen bussen ut mot Backa för att kunna betala den.. vidare tillbaka mot stan och gymmet, sen äta sallad, hänga runt, shoppade lite å vidare till tanten för att lämna traderapaketet från thomsens mor.. förbi netto för att fixa mjölk å sen hem.. phuuw

..men nu är jag mör i varenda del av kroppen.. har bryggt kaffe så ska väl ta mig en kopp av det så orkar jag kanske packa.. för imorrn bär det ju av till Tyskland :D

Auf Wiedersehen

2 kommentarer:

  1. Oj vad du reser och far... jag blir nästan avis. ^^

    Skönt att det löste sig så långt med handledarkurs och allt. =)

    *krama*

    SvaraRadera
  2. Duktigt jobbat, Lycka till med kursen hjärtat!
    Puss och kram från Vickey

    SvaraRadera

Vad tycker du?