tisdag 5 maj 2009

trött trött

Inte något kaffe i världen håller mig ståendes 8)

Höll på med tradera till strax innan 2 igår natt. Sista biten fick Thomas assistera med inslagning och påtejpning av adresser för att det skulle gå fortare.. Att gå å lägga sig sådär efter midnatt är sjukt jobbigt när man gått upp innan 6.. speciellt för en som älskar att sova; typ jag :) Hursomhelst fick vi inslaget alltihopa, vägt allt och mailat alla förutom 1 hur mkt frakten etc. blir. skönt! Det blev strax över 3 papp som går rakt in på "körkortskontot" tjitjing!

Imorse ringde klockan 10oo.. jag var hör å häpna först upp (trots att ögonen var svullna och nästan ihoplimmade av trötthet) Babys ögon såg också svullna ut och jag hade god lust att bara ligga kvar och krama om honom några timmar till :) Vi kom efter lite jox å frukost väg till gymmet. Efter det har vi fixat lite ärenden och donat. Nu är vi hemma.

Svärfar och hans kollega från Seko är här. Det pulas lite med badrummet och dricks kaffe samt disskuteras.. jag är trött, vill helst sova.. men natten kommer ju förr elr senare så :))

KRAMKRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?