tisdag 5 maj 2009

Vad blir ditt namn baklänges? Eifos-nna

Har du gjort en snöängel i år? Nej

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? Har aldrig legat inne, men väntat på att bli röntgad bra länge

Har en dröm gått i uppfyllelse? Ja; har träffat min stora kärlek 2ggr

Tycker du att sengångare är söta? Låt mig tänka på den

Har du någon gång testat karate? Ne, men tittat p å.

Första sporten du gick på? Måste varit gympan (utanför skolan) sen fotboll

Minimorötter eller pommes frites? Inget egentligen, men pommes då

Vad längtar du mest till just nu? Till att få reda på vad framtiden har i sitt sköte.. kan bli ett spännande 2010 beroende på saker och ting.. framtiden är alltid både spännande och ett stort orosmoment

Hur gammal har du tänkt bli? Förhoppningsvis dör jag inte av någon hemsk sjukdom innan jag åtminstone fyllt 70.

Har du haft vattkoppor? Ja, i mina ungdoms dagar

Vad drömde du inatt? Drömde ju något men kommer inte ihåg vad.

Vilken tv-serie är bäst? "rent hus" *s* det enda jag följer med stor spänning

Vad åt du senast? Hemlagad köttfärssås & fullkornsmackaroner

Höga eller låga strumpor? Normala

Vad är du mest rädd för i hela världen? Att bli ensam, att befinna mig på höjder..Djupa vatten är jag inte direkt rädd för men har stoooor respekt, likaså för eld.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Ja har man ingen morgontidning så är reklam & mjölkpaketstext mer än välkommet

Vad har du för färg på ditt påslakan? Marinblått m. vita & ljusblåa stjärnor

Bikini eller baddräkt? bikini..dock är jag inte redo för någotdera och har aldrig varit=)

Snyggaste läraren? Måste varit klassföreståndaren (och matte/biologiläraren) i högstadiet...Han är la rätt lik Mulder i Arkiv X..sexy, gick dock något rykte om att han var homo, varför inte eftersom alla snygga karlar är det förr elr senare.

Är du mörkrädd? Inte för mörkret i sig, utan alla mina psyko-tankar som kommer upp om vad som kan befinna sig i mörkret

Har du någon gång haft på dig ett par trosor? :D

Riktig gran eller plastgran? Jag har ju ingen gran alls då tyvärr, men sen när jag fått barn å grejjor så ska jag vägra platsgran så det så!

Tänt eller släckt när du ska sova? Jättesvart om det går, gärna svalt OCH tyst!

Godaste drickan till frukosten? Brämhults färskpressade apelsinjuice *kärlek*

Vill du bli president? Inte min typ av grejj

Har du spelat tjej i en teater? Hmm... jag var bla Maria (josefs brud) i ett julspel i 6an

Duscha eller bada? Bada

Har du gråtit i skolan nån gång? Det lär jag ju ska ha gjort

Hur tar du dig till jobbet? Jag tar hissen från 4:an till 7:an där morgonmötet är :) Ska jag väl mönstra på båten så blir det spårvagn med 1byte mot masthuggsterminalen/Stena Danmarksterminal

Har du någonsin sminkat dig som punkare? Det kan jag inte minnas, men säkert något i den stilen ^^

Sjunger du på toa? Nej elr det har väl hänt, men mest pratar jag mobil

Vilken färg har din jacka? svart

Använder du långkallingar? Aldrig.

Är du höjdrädd? Mm. minst sagt

Vilket land vill du åka till? Vilket som helst faktiskt

Vad var det senaste som fick dig att skratta? Thomsen eftersom han oftast är så söt-knäpp

Vad ska du göra NU? Fixa klart detta, städa iordning sängen, tvätta av sminket och bums i säng

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja för det är ju min baby

Har du sett din bästa vän gråta? Ja.

Vilka vitaminer åt du när du va liten? Tror inte jag åt vitaminer.

Har du fått någon komplimang idag? "du e så söt" några gånger från Thomsen

Har du varit med i en rättegång? Nej.

Är du polare med grannarna? Hell no

Vilka språk talar din mamma? Svenska såklart, Engelska (som en 40+are) och Tyska, lite spanska tror jag hon kan också..men mest små ordfraser

Vilka länder har du bott i? Sverige.

Senaste piercingen? Ingen, men har börjat tycka det är snyggt med en "mouche"

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Oh längesen, kanske sist vi blev hemskjutsade från Mölnlycke, säg 2mån sen

Gay? Nope.

Har du däckat/spytt för att du druckit? Those were the days.

Har du äggat ngn? Nej för jag är inte så cruel

Har du täckt någons hus med toalettpapper? Toapapper är SKITdyrt, så näe.

Suger det här? Börjar bli lite sugigt faktiskt.

Har du varit på stranden? Inte detta år.

Har du haft en stalker? Vet att jag haft det men kommer inte ihåg hur/när/var.

Minns du din/dina musiklärares namn? Minns iaf 1

Hur bra är din syn? Den börjar faktiskt bli sämre :/ åldringstecken?

Har du varit på ett party? Jodå.

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Jag skulle såklart vara rädd, men jag älskar att studera djur under vatten.. grymt

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror? Jag skulle säga "trevligt för dig"

Har du varit utomlands? Ja (Sverige) Finland, Norge, Danmark, Tyskland, Polen, Cypern, Spanien (mallorca), Italien, Grekland..Får se om det blir Frankrike nästa år

Har du sett din bästa vän naken? Ja.

Vilket är de bästa bröllopet du vart på? Har bara varit på ett och då var jag brudnäbb, ung och brydde mig inte ett dugg om vad som egentligen hände.

Var är dina syskon just nu? Min minsta lillebror ligger nog i sängen hemma i Örebro och väntar på att somna inför en ny skoldag, Min äldsta lillebror ligger i en obekväm säng i något stort rum i Stockholms skärgård för att försöka somna och vakna för att göra ännu en trälig dag i lumpen

Vad var den senaste drömmen du minns? En hemsk en

Vilken tid gick du upp i morse? Efter 10.

Vad ska du göra i helgen? Tvätta & träffa folk.

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? det står ungefär att Rolle ska hjälpa mig köra lite om han har bilen här i sommar

När va du riktigt sjuk senast? Efter sista passet med nattstäd

Vem är den senaste kändisen du tog på? Tar inte på folk hursomhelst

Vad finns i din bakficka? Har ingen

Har du färglinser? Inga linser här inte.

Vad gjorde du kl 2 inatt? Höll på att somna

Vad är det första du gör på morgonen? Går på toa

Vad ska du göra efter det här? ZZZZZZZ GOD NATT

2 kommentarer:

  1. vilken lärare var det? :D

    SvaraRadera
  2. haha jodå han kommer jag allt ihåg. tror dom flest hade en liten crush på honom :p

    SvaraRadera

Vad tycker du?