fredag 21 augusti 2009

behov

Så idag var det helg för oss, vad skönt!

Efter i tisdags (som var en extrem nedåtdag) har det gått mer framåt!
Har blivit godkänd på flera moment i bilskolan och kommit framåt.

Åkte lite i svärföräldrarnas bil igår, den funkade lite annorlunda men alltid bra att pröva nya saker.. efter kursen sen på måndag kommer jag ju kunna köra mer med svärfar och framförallt lagligt.

Men är ändå sjukt nervös.. alltid när jag sätter mig i bilen med läraren. Vet inte vad jag är nervös för.. :/ Inte för att krocka men för att göra henne besviken. . och faila på sådant jag egentligen kan.. Nästa vecka är det ju också halka .. iih

Igår fick jag även träffat Rolle, var ju iaf mer än 6mån sen iaf.. galet! Men alltid lika skoj att se honom och höra om hans bravader.. (:

Idag annars så är jag sådära sjukt superseg.. Vill bara lägga mig och sova några timmar. Håller på med tvätten, tidigare tog vi oss in till Mölndal C för att fixa lite behövliga saker..

Funderar även på att skaffa mig glasögon igen.. känns som om jag spänner ögonen när jag åker bil för att se saker långt fram och detta leder till att jag blir seg..

Nej jag är sugen på nåt.. men vet inte vad (jobbigt I-landsproblem jag vet)

1 kommentar:

  1. Du ska inte vara nervös! Jag tror du fixar detta galant! :) kramelutt

    SvaraRadera

Vad tycker du?