måndag 24 augusti 2009

an ocean away

Ah va skönt med m-värk... helt absolut underbart! :()

Har gjort mina 2h idag på körskolan, drog sen hem tidigare för att kunna vila upp mig inför den låååånga och sega handledarkursen mellan 17.15-21.15 ikväll... 3e gången gillt med svärfar :) Stackarn som också behöver gå den en gång till.

Thomas har kört klart för dagen nu också, sen ska han möta N å de kommer väl hit så ska vi laga lite käka hoppas jag =)

Tråkigt är att efter imorron har jag inte körlektioner typ förrens i slutet av sept.. sen i okt.. så det är stora hopp nu.. men då blir det mkt mängdträning hemma :) Nästa lediga hemmavecka blir det nog Örebro och mängdträningen där.. Katta kommer hem så det blir garanterat att träffa henne! :) Konstigt efter sådan lång tid!

Kaffe.nu

3 kommentarer:

  1. Men duuu.. Kanske du också skulle ut på krogen med mig & Anders? kramis

    SvaraRadera
  2. Tack sötnos. Skönt att höra att du vet hur det kan kännas ibland!!! Syster jobbar på Birka Paradise i Tax Free´n bland parfymer och smink. Vilken båt är du på nu då? minns inte... Kramar på dig! // Pea

    SvaraRadera

Vad tycker du?