tisdag 18 augusti 2009

Idag känner jag mig lite nere.
Har känns mig totalt superdålig och misslyckad.
Körningen går inte som jag hoppats på.
Har tränat på fel saker ju :( Tillbaka på ruta 1
Svärfar ska gå handledarkurs med mig på måndag så jag kan mängdträna mer.
Alltså blir det inte en hel intensivkurs nu på 2v .. utan jag har plockat bort lektioner och kommer strö ut dem under de lediga veckorna mellan båtveckorna.

Men halkan ska jag iaf köra nästa fredag.

Grattis Annsi.. happy day
Bio ikväll med hjärtat.. den enda som vi inte sett..VIP - Sommaren med Göran ^^

You've got to get yourself together
You've got stuck in a moment
And now you can't get out of it
Don't say that later will be better
Now you're stuck in a moment
And you can't get out of it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?