måndag 3 augusti 2009

trevligt

Idag träffades Jennie, Becca, Emmy, Moi & Thomas upp på Condeco för en fika kl 12.. :) Efteråt blev det ränna på stan och vi var faktiskt inte färdiga förrens 19 då Thomsen å jag nästan zombieaktigt tog oss ut mot spårvagnen.. Zzz Har jag blivit gammal som inte ens orkar gå på stan längre?! (:

Blev iaf en tunika och ett par korta gym-byxor.. undrar hur mkt jag har kvar på kontot (?)

Snackat lite med N nu på kvällen.. hennes ord speglar mig själv.. konstigt men samtidigt skönt när någon har samma problem.. får se om det blir något av VV då..

Sitter faktiskt å lyssnar lite på miss Spears .. :)
Låten Shattered glass är en av favoriterna från albumet Circus:

You’re gonna see me, in your dreams tonight
My face is gonna haunt you all the time
promise that you gon’ want me back
When your world falls apartLike Shattered Glass


Nej .. jag borde faktiskt städa (!)

3 kommentarer:

  1. sv: ja det var hur skönt som helst att få det hemkört. sen att han som levererade maten var typ assnygg gör ju liksom inget :p

    SvaraRadera
  2. Du borde också uppdatera din blogg! :D kram <3

    SvaraRadera
  3. svar till inlägget du lämnade i min blogg: jag älskar att pyssla ihop kort och hoppades att det skulle muntra upp dig! Fick ditt tack-sms också! Hoppas körsbäret smakade gott! :)Btw; vad heter du på Familjeliv? Om du inte vill säga det här får du skicka ett sms eller mail. :) kramkalas <3

    SvaraRadera

Vad tycker du?