söndag 9 augusti 2009

Ge mig ett A

Ok vad ska jag säga...
Vad har hänt sedan sist (?)

Jag har iallafall landat i Örebro ungefär 12h för att sedan åka till Västerås/Salbohed/countryside för att hälsa på div. kusiner och andra släktingar av olika slag :)
Jag inser att man faktiskt kan koppla av på massa olika sätt.. Har fått koppla av ordentligt i Salbohed. Plockat bär från både buske och träd, hjälpte mor & hennes syster att riva en häck, det var slitigt och resulterade i svett och solrand på axeln *mäkta nöjd*
Dock resulterade båda överstående i ca 60-70 myggbett på varje ben.. min kropp tål dem nog inte.. ser väldigt konstiga ut, nästan inflammerade.

Har även fått köra lite; Västerås - Salbohed samt ut till far idag.. börjar automatisera sig lite i växlingen iaf.. gör småå smååå framsteg.. men är långt ifrån en duktig bilförare ännu ^^ Ett störmoment är folken som mejjar i röven.. Men står det 70 så kör jag 70,. även om jag vet att den som kör i mitt arsle säkert kört där 100000 ggr förut och kan varenda sten å kotte längs vägsträckan... jag bryter inga regler för skylten finns där av en anledning :ppppp

Vad har hänt mer.. Jo bio..:) Ice Age 3 3D. Jag vet inte med mig om jag sett de andra 2 riktigt, jag har någorlunda snosat igenom dem kanske.. Men 3:an var faktiskt bra.. jag skrattade..OCH högt enligt Thomas *mohaha*

En annan sak jag måste berätta är att jag är väldigt glad över dem vännerna jag har.. vissa kommer ju försvinna och bara finnas där tillfälligt.. Medans andra finns kvar..TROTS att man inte träffar dem direkt ofta..Hursomhelst jag fick ett jättefint kort på posten från Looka häromveckan.. det betydde så mkt!! Speciellt nu när jag mår som jag mår :) Så roligt att någon faktiskt bryr sig och ens har orken att kunna göra ett hemmagjort kort som kommer med snailmail (tråkigt att brevgången helt håller på att försvinna nuförtiden) Fick lit tårar i ögonen iaf (: Tack 100000ggr om Looka! Bilder på den vackra kreationen kommer upp på bilddagboken inom kort.

Känns konstigt att jag för en gångs skull är hemma medans baby är på båten.. jag är ju hemma pga sjukskrivning.. på något sätt har jag dåligt samvete som låter dem slita utan mig.. men fan måste rensa huvudet och inte tänka så mkt på båten.. Verkar iaf som om veckan varit lite lugnare än vanligt så sommarsäsongen verkar över.. synd att den aldrig riktigt går över på 4FÖR :(

Har varit hos far och hämtat hem lillebrur.. gosh va han bor fult : Han har så dålig inredningssmak.. jag borde styra upp plejset så det får lite värde.
Just nu sitter jag hemma framför laptopen på Hovstavägen i Öo.. surfar lit och har mig.. bara pustar och andas.. åker kanske hem imorrn ev. övermorgon.. vet inte riktigt.. Detta blev ju ett relativt impulsvisit bara för att slippa vara hemma ensam just nu istorsett och kombinera det med lite körning.. Vet ej heller när jag kommer hem nästa gång.. förhoppningsvis när soumilokisch kommer och visiterar.

Lady Gaga spelas.. frågan är hon bäst akustiskt elr inte (?) Frågan är ju vad man är ute efter (:

Tjoflöjt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?