söndag 16 augusti 2009

nervös

Det är många saker man är nervös inför i livet:

1:an, högstadiet, tandläkaren, första kyssen, första samlaget, för att någon ska skada sig, redovisningar, att vänta på provresultat, inför en tävling, flygresor.. m.m

Imorrn ska jag göra en av dessa grejjer; att börja bilskolan :) Tänk om de totalt tycker jag är superduperkass! Men jag måste säga att jag faktiskt måste tänka rationellt.. det måste ha funnits någon som är sämre än jag iaf. Så försöker jag tänka :) första körlektionen är imorrn 10.00 så 2h framåt. *gosh*

Sedan sist jag skrev har jag hunnit komma hem till Göteborg. Jag har ätit massa sushi och gått på bio 2ggr.
Bio blev Gi Joe och den sög verkligen..jättesög! Kanske att killar under 15 gillar den för att det var massa effekter och en görhet brud med :) Sen såg vi Transformers - The revenge of the fallen..Igen! Ja vi har sett den förut.. Men Thomas är ett superfan och jag tyckte filmen var extremt bra så det fick bli en gång till.

Känner att jag saknar bad, dyk, 4-hjulingsåk, sol och allt det dära som hör hemma på en riktig charter :) Längtar till nästa gång jag får beställa en resa.. *drömma sig bort*


Karpathos 2008

Vi hade tagit 4-hjulingarna på massa slingriga sepentinvägar genom bergen när vi behövde ett välbehövligt dopp.Vi hamnade på urmysiga Apella Beach där vattnet var så klart å underbart!

Stenatollerna gick upp så man kunde stå på 15m djup fast
med vatten till midjan, sen hoppade man ut och simmade bland
fiskarna..


Det är sådana stränder man sparar i minnena..




















Nej nu ska jag hoppa på Thomas å se om vi kanske kan spela lite Mario Kart Wii..
Sen blir det middag nuggets å kroketter m. Creme Fraiche -paprika -chili mmmmmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?