fredag 28 augusti 2009

tvättdag och sådant

Tvättdag idag, skönt att få allt rent :)

Efter att ha dragit sig i sängen extra länge idag pga tröttheten igår så drog Thomsen till centrum för att handla färskt bröd.. själv sorterade jag tvätten.. Han kom hem med 3 grova limpor & "något gott till kaffet" Som tur var kom han på sig själv med det sistnämnda.. pensionärsvarning! Mysigt med färskt, det är inte alla dagar man äter det!

Då var det dags för helg då!
Ikväll blir det bio; Disctrict 9, verkar grymt bra, tror inte jag kommer bli besviken!
Imorrn är det kanske bowling med Vicky, Daniel ev. mfl =)
Söndag är det sista fixet, sen är det dags för båt igen.. känns overkligt!

Hmm.. något mer?
JOOO halkan igår ju!
Var inte så nervös kvällen innan utan det stod Thomas för, min nervositet kom typ på sista bussbytet påväg mot Stora Holm. Vi undervisades lite och skulle sen dela in oss i grupper.. En fräck brud frågade vem vill vara med mig.. hade redan fastnat för hennes härliga personlighet så högg henne på en gång..Thomas med =) Sen började vi med hårda bromsningar, väjningar, slirningar i rondeller, älgar .. yes you name it! Min nervositet släppte ganska snabbt, kunde slappna av och skrattade åt våran lärares härliga kommentarer på com-radion ^^
Vi klarade den iaf.. förra året kuggades bara 120 personer.. men jag ville inte vara en av dem.
Skönt att ha det avklarat, känns som delmål ett är färdigt!

1 kommentar:

  1. Men du ser, det är skitkul med halkan!!! XD

    Kram och grattis till att det gick bra!!

    SvaraRadera

Vad tycker du?