måndag 4 oktober 2010

Happy miss sunshine

Mamma är glad igen.. :) efter luren i min famn så vaknade en helt ny bebis -cool- Går det bara över sådär eller är det en fas i fasen undrar jag?

Jag är jättesötsugen men ikväll kommer min älskade sjöman hem och plåstrar om mina sår.. lite närhet och kärlek hjälper mycket mot sådant. En axel, en hand.. en kram

Jag är ledsen för att denna dag och några till blev fel.. jag skulle lekt med Vickan idag men fick för 2:a gången ställa in pga Alice.. jag orkade inte svara när svärmor ringde eftersom jag ville njuta av mina egna minuter ifred.. Någon dag i veckan ska jag lämna A med sin far så att jag kan vila tankarna lite, vara med V och bara snacka enorma horder med skit! Precis som förr ;))

Vackraste Vickey
(jo jag har brytit copyrightlagen och snott den av henne personligen.. bad me)

1 kommentar:

  1. Ingen fara min sköna, det finns gott om tid att ses=)Har hela torsdag och fredag ledig så bara hör av dig så planerar vi=)

    Hoppas lillstumpan är lite gladare!

    Hehe feel free to sno bilder. Har inget emot det=)

    Puss på dig världens bästa!

    / Vickey

    SvaraRadera

Vad tycker du?