fredag 1 oktober 2010

Idag & Imorrn


Idag åkte jag med lillfisen till farmor och farfar så dem fick överrösa henne med massa kärlek och gos (: Jag vet inte om det finns någon som kan vara mer barngalen än Alices farmor (och farfar då såklart) Skönt att få händerna fria och bli lite ompysslad.. Första gången jag var där utan T visserligen vilket kändes lite konstigt.

Imorrn ska jag gömma mig så gott det går ;p Det är "höstfest" på gården.. My ass att det är! Hur kan man kalla det fest när vi snackar om gratis slavgöra.. Idag hade de satt upp lappen med VAD som ska göras; På kvällen blir det visserligen grillning. Jag kan inte vara med heller om jag inte lämnar bort lillkorv förståss men det gör jag inte för att gratisjobba på ett ställe jag lämnar om 2v. Med andra ord kan jag inte gå ut på hela dagen imorrn då de ser att jag är hemma.. kanske en kvällspromenad runt 22..



Kirstie Alley - En tjej som klär i sina kurvor
På Tv just nu går Titta han snackar med Kirstie Alley & John Travolta bla. Det får mig att tänka tillbaka på gårdagens inlägg.. Kirstie har haft enorma svängar vad gäller vikten men hon ser super ut när hon har en liten bootie body (: SÅ skulle jag vilja se ut. haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?