söndag 3 oktober 2010

Mhm

Kvällen blev totalt upp å ned.. har nog aldrig haft dessa känslor men jag blev rent ut sagt arg på lilla Alice..hon var bångstyrig och vrång! Revs och böjde sig å sprattlade och fan vet allt.. typ en väldigt tidig 3-års trots :p Det slutade med att jag var tvungen att lägga henne själv i sin säng medan jag gick iväg några sekunder för att samla mig.. Hon fick flaskan igen för 3e gången på 3 timmar och somnade sakta sakta.. sköööönt! Hon var övertrött fisan och det är nog värsta värsta..Men jag har sådan ågren för mina känslor och därför måste jag bara skriva av mig.. känns bättre så! Vet att det är vanligt att känna som jag gjorde ikväll eftersom man läser det i varje bok. Men jag blir helt darrig och rädd för mig själv ändå.. pratade om T med det också och han sa att det var bra att jag sa något. Just eftersom min uppväxt var som den var är detta viktigt för mig.. jätteviktigt.

Skitdag.yes

Imorrn hoppas jag på att få träffat Vickey.. bara att hoppas minidevil är medgörlig och inte fortsätter på brottets bana.. Imorrn kommer också T hem fast först vid midnatt, kommer säkert böla eller något för jag har verkligen sömnbrist.. räknade ut att jag sovit kanske max28h denna vecka.. inte bra för en tonårssovare som jag :)

Imorgon är en annan dag åtminstone och ju fortare jag somnar desto fortare kommer den..

2 kommentarer:

  1. Jag förstår dig precis i dina känslor. Jag har känt precis likadant för Siri MÅNGA gånger (senast imorse kl. 5.30 faktiskt) och det är helt normalt. Självklart får man dåligt samvete men man orkar inte hur mycket som helst och barn är jobbiga ibland.
    Himla tur att dom är söta och glada också så man glömmer bort det jobbiga hehe.

    Massa kramar

    SvaraRadera

Vad tycker du?