torsdag 3 maj 2012

En modell i min smak

 Bilden snodd från H&M shop online

Tusan vilken snygg modell H&M+ fått tag i. Det bästa är att som i vanliga fall när mulliga modeller finns så är dem max i stl 40 typ; Denna tjej drar nog åtminstone 46/48 och kanske mer :)
Just loooove it. Men hon är så snygg "trots" sin övervikt, kurvorna på de rätta ställena och vilket ansikte sen.

Hon fick mig köpsugen på en baddräkt..men frågan är om man kan vara lika snygg som henne i den ;)) Tråkigt nog är det i stl 40, 42 etc och ingen angiven kupstorlek. Trots man är stor kan man ju ha minituttar eller tvärtom. Oftast brukar mitt problem vara det sistnämda


Idag har det varit supervarmt, 30grader i solen. Vi tog och träffade farmor på Ikea för en lunch; Fick tag i 2par "crocs"-liknande tofflor till Alice också, super att ränna runt i små korta stunder på gården.

Den bästa nyheten fick jag när Thomsen överraskade mig med att han skulle hem och redan satt på båten vilket han eg. skulle göra imorrn. Så ikväll firar vi med Tacos ;)) hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?