torsdag 17 maj 2012

Mer svart

..thomsens första knöl fick dem inget bra svar på så nu var dem tvungen att skära bort en till förstorad körtel igår. Han fick även tömt lungorna och ligger på Iva nu, får ingen kontakt med honom och det känns piss; Det hände massa annat också, runtomkring som kommer påverka framtida kontakter med vissa familjemedlemmar något så enormt. Hur vi kommer att fortsätta detta vet bara gudarna.

Allt handlar om min vilja att agera självständigt, tar någon ifrån mig mitt ansvar som min sambos huvudman så är det kört. Hjälp är något jag ber om, inte något som folk tvingar på mig. Att vara nästan 30 och känna sig som en handikappad som ska ha tillsyn är inget för mig.

Mao så flydde mor, jag å Alice hem till ett halvrenoverat kök igår natt och vi blir kvar här. Eftersom vi inte kan laga mat direkt eller gå på golv fulla av bråte så ska jag fly kosan till några vänner över dagen. Snickaren skulle dyka upp för över 1,5h sedan och har fortfarande inte gjort så. Jag funderar på att dra också.

svart, svartelisvartsvart. Människor i sorg agerar vansinnigt mot varandra. Jag är glad att jag har min mamma här och mina vänner, fyfan, utan er... ja

3 kommentarer:

  1. *skickar ännu fler styrkekramar*

    SvaraRadera
  2. Om du behöver fly vardagen lite längre bort än hem är du mer än välkommen till Laxå.
    Här får Alice leka med en kille som kan lära henne mycket bus. Det finns lekstuga, gungor och en sandlåda (med sand i snart hoppas jag). En gräsmatta att springa på, naken eller med kläder beror på vädret enligt Edvin. Även finns det skog att leka i om man kan lura med sin mamma.

    För dig finns det kaffe, en stol att sitta i solen och njuta i. En gräsklippare om du tycker att det är himla kul att klippa gräs ;)

    För er båda kan det finnas både mat och fika!

    ...Fast jag förstår om du vill vara nära Thomas nu när det är som det är. MEN kom ihåg allt ovan nämda finns här för er om ni vill.

    SvaraRadera

Vad tycker du?