torsdag 24 maj 2012

what dosn't kill you makes you stronger

2 underbara timmar helt allena fick jag med hjärtat idag. Vi tog rullastolen och drog ut på upptäcktsfärd i sjukan. En tripp till cafét och en snabbis utomhus till och med. Jag trivs ganska bra på Kungälvs sjukhus, man märker verkligen att det är ett mindre sjukhus eftersom det är så familjär och nära stämning där :) Hittar ju redan där typ.

Nu hoppas vi på att T får permis över helgen, åtminstone "halvpermis" med nätterna på sjukan. Idag tog dem benmärgsprov och även det tar en vecka cirkus att få svar på.

Har redan ställt in mig på "domen" så den inte slår så hårt när den väl kommer. Jag VET att det är så. Frågan är bara HUR allvarligt och vad som kommer sättas in för att bekämpa den.

Det lustiga är att låten "what dosn't kill you makes you stronger" ALLTID spelas när jag är påväg till sjukan.. that's my moto så ...



1 kommentar:

  1. Massor av kramar till er båda, vi tänker på er!

    / Victoria

    SvaraRadera

Vad tycker du?