måndag 21 maj 2012

sugdag

Jaha nu är T påväg till Sahlgrenska. Imorrn sker ingreppet förmodligen.

Det är sol ute också, det gör allt så mycket svårare. Tanken på att man hade kunnat tagit en dag i Marstrand och käka glass men istället sitter inne och försöker lägga upp dagen känns tung. Det är inga stora saker egentligen; En underskrift från dagis som intygar att Alice inte varit där, köpa mjölk & frimärken samt duscha. Det är ungefär det jag behöver göra idag men det känns som ett berg som ska bestigas. Glömde bort att jag måste försöka laga mat till den lilla också..

Hade allt varit som vanligt hade jag suttit i bilen påväg till jobbet för att göra en vecka ombord.

Fläkten har inte kommit,en getinghona letar efter ett ställe att bygga bo på altan och jag har tagit en spindel i taket. Alla små grejjer blir så stora. farmor ringer och vill prata - orkar verkligen inte

Sugdag

1 kommentar:

  1. Har inte förräns nu gått in o kikat på din blogg.(.haft en bloggfri period) Vill bara ännu en gång ge dig en stor kram och alla mina tankar går till er just nu!!
    Jag hoppas innerligt att Thomas blir bra snart och får komma hem.
    Fina Annsi..Var stark, tillåt dig bryta ihop ibland, fastän du känner dig ensam så är du inte det.

    Finns här! Kram Nat

    SvaraRadera

Vad tycker du?