söndag 7 april 2013

Aloha

Alice har joinat mig i sjuktillståndet. Hon hade väl 40grader hela dagen igår mer eller mindre. I vanliga fall brukar ju en supp göra henne nästan feberfri ngn timme men nu naggade dem knappt alls på febern. Hon låg och gnydde i soffan flera timmar och jag lockade med allt mellan himmel och jord. Ja när ens barn är sjukt då finns det inga gränser för intag av socker eller kalorier. Hon slickade 3ggr på en piggelin och drack 2klunkar vatten. Men det var också det enda som kom in.

Inatt snarkade hon värre än Thomsen -maah-

Men nu är han påväg hem för att ta hand om sina sjuklingar :) Jag är iaf feberfri nu men kan knappt andas och lever i ett allmänt sjukdomstillstånd. Undrar om jag kommer känna mig helt hundra fram till tisdag/pågång? I värsta fall får jag sjukskriva mig ngn dag, vi ligger ändå på varv så man sätter knappast ngn kollega i skiten.

Time 2 go

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?