fredag 12 april 2013

War baby War

Jag tycker ni ska gratulera mig, har nämligen fått tag på en tid till VC idag och jag är så nöjd. Började ringa 5 min innan telefontiden för att försäkra mig om att jag skulle bli först. Det blev jag inte. Ringde som en korv genom hela det första samtalets tid för att höra upptagettonen gång på gång. Sedan blev det jag. Fine! Fick en telefontid 25min senare. Fixar med Alice och Thomsen ropar att min telefon ringer, den ringde inte ens länge. missar! FUUUUUCK! Börjar gråta i ren desperation, varför ringde dem nu?? Jag kunde ju suttit på toan eller tagit en dusch,. Varför får man ens telefontider egentligen ? Dem ringer ju ändå aldrig när dem ska, 15min före eller 3h efter. Aja, bara att ringa upp kö-skiten igen för att få bekräftat att jag fortfarande har en köplats :)) Hihi! It's war baby!! Väl framkommen så battlade telefonisterna (2) med tiderna men lyckades få en 11.30. YES!!

Huvudvärken blir värre och värre.. nu strålar det ned i käkbenet. Helt ärligt, vad är det jag fått??

Annars så är det vinter idag? Hallå? Snömodd å skit
Har skickat iväg Alice till dagis, hon har tjatat hela veckan stackarn, så kul har hon haft det hemma.
Thomas is going sick also, jippi!!

1 kommentar:

  1. Nästan garanterat bihåleinflammation. Ibland känns det som att hela käken är inflammerad också, som om tänderna bara ska trilla ut. Det är för jävligt. :(

    *krya på dig-kramar*

    SvaraRadera

Vad tycker du?