torsdag 18 april 2013

Imorrn får ballen ett rejält lyft

Imorgon ska min altan aka balle få sig ett lyft.
Kommer hit en snickare (kanske 2) för att fixa ett nytt tak :) Det gamla är slitet och likaså "pelarna" som håller upp det. Inte ens jag som är outbildad skulle byggt ett tak på det sättet.

Efter att detta är klart ska jag dra igång färgskrap och golvrenovering så att det blir ett fint och mysigt uterum till sommaren :)

Thomsen har fått min smitta nu, fast på han satte det sig (förutom lungorna) i ögonen. Jädra segdraget skit detta! Alice har nog klarat sig bäst, jag är nog nästan helt frisk om 2 dagar.

På lördag är det fixardag här på gården, jag och T ska faktiskt smita (var?) med tanke på vilken jädra skitstyrelse vi har. Orka fixa det folk har betalt för att göra! Jag har mitt eget hus att värna om och betalar faktiskt ganska dyr hyra. Dem grannarna som klagar på att vår bil står överallt och gör så själva (senast idag) Så trött på gubbj*vlar som tror dicken är längre än benet. Drar runt och leker MR cool.

Haft svärisarna här idag, fikat lite väl mkt.
Ser framemot imorgon, då blir det upp tidigt, snickarna kommer ju redan 8!! :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?