fredag 5 april 2013

Uppdatering från snorslottet

...vi har lyckats komma ut med sopor + en kortare promenad och solstund på trallen
... vi har även skruvat ihop det nytvättade sulkytygen från fyndet igår (ol'school EL) Blir en perfekt vagn till Turkietresan istället för min dyra dröm YOYO

Nu försöker jag få ungen intresserad av att äta, men vad? Vi är sent ute men slutar väl med yoghurt och smörgås ikväll.

Har även googlat fram vad snor är och innebär, jag börjar bli lärd nu :)

4e bajsblöjjan för dagen comin' up!
I sommar ska jag köra stenhårt på potteriet och tog upp det med förskolan, denna gången ska dem fan hjälpa till!!

CIAO

2 kommentarer:

  1. Hahahaha, "snorslottet", vad fräscht... (s)not! :P

    Tur att Google kan utbilda en. :)

    Men du har fan fått mer gjort idag än vad jag har, duktig du är. Krya på dig gums!!

    *kramboll* :D

    SvaraRadera
  2. With havin so much written content do you ever run into any issues
    of plagorism or copyright infringement? My site has a lot of exclusive
    content I've either created myself or outsourced but it seems a lot of it is popping it up all over the internet without my agreement. Do you know any solutions to help prevent content from being ripped off? I'd genuinely appreciate it.


    Have a look at my site Wiki.Unhnu.Com

    SvaraRadera

Vad tycker du?