fredag 12 april 2013

Drugs

Japp bihåleinflammation kombo förkylningshosta :)

4 mediciner rikare 500kr fattigare ;) Dock hämtade jag inte ut antibiotikan då jag är emot det i långa loppet. Har inte dem andra medicinerna hjälpt på söndag så drar jag igång den kuren..läkartjejen (yngre än mig) blev glad åt min tanke tror jag.

Cocillana, good shit! :)) Får dock inte köra bil. Fick även någon nässpräy och slemlösande piller som inte bör kombineras med kaffe då det kunde förstärka koffeineffekten och ge hjärtklappning..

Dock fick jag inget sjukintyg för min hemmavecka = Förlorad lön. Hatat att vara sjöman.

1 kommentar:

  1. Va fan?!! Fick du på allvar antibiotika mot bihåleinflammation??!! Jag har haft en och samma som legat latent och blossat upp till och från sedan 2009, men när jag har bett om att få antibiotika för att få slut på infektionen så har de bara hånskattat åt mig och skrivit ut nässpray och slemlösande. O_o Känn dig djupt previligierad!

    *kramkram* :D

    SvaraRadera

Vad tycker du?