fredag 5 april 2013

Hur mycket snor kan man egentligen producera?

Funderar på att googla lite på hela den där snorprocessen för det är verkligen intressant att man kan producera så grymt mycket j*vla irriterande slajm som täpper till och totalt bryter syretillförseln. Jag hatar att andas med munnen.

Ja jag är sjuk. Vaknade avgångsmorgonen och hade feber, kul! Att spendera hela hemmaveckan sjuk var ju precis vad jag önskat mig. Idag när Thomsen skulle dra mot Oslo kände jag mig såklart lite extra sjuk. Ångrar ganska väl att vi tog oss iväg till badhuset men vi hade lovat Alice flera månader och jag hade in i det sista påminnt henne i telefon från båten om hur kul vi skulle ha det när mamma kom hem, för då skulle vi bada. Stoopid! Men jag tycker man måste hålla det man lovar sina barn, hur ska dem annars kunna lite på en som äldre.

Hursom, vi degar på! Funderar på hur stora projekt man orkar dra igång. Har åstakommit pannkakor, diskmaskin och en egendusch. Men orkar man åka till Ica?

Hej Hopp


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?