onsdag 31 december 2008

2008 goes 2009

Ja så då börjar detta året liksom alla andra gå mot sitt slut.
Har hänt väldigt mycket emotionellt detta året, men har mått väldigt bra också.
Dock har alla dåliga dagar..Ibland ofta ibland inte alls.

Det största som har hänt mig i år (eller egentligen förra) var att jag träffade någon..En väldigt underbar människa som betyder så himla mycket..En bästa vän, Det största stödet och ja.. allt helt enkelt! :) Någon som gör mig hel.

En liten kort summering av mitt år.. låter lite småtråkigt kanske men detta kommer jag ihåg och det stod i almanackan.. ^^

Jan
Nykär i Thomas.. fjärilar :) Ingen vet mer än några få.
Feb
Mamma & Andreas kommer ned till Gbg och bor över ett tag
Drar till Thomas sommarstuga i Danmark för första gången
Mars
Drar till feelgood för nytt sjukintyg.. Har gått ned 13kg..(: får beröm och guud det känns så bra.
April
Thomas fyller 25..grattis grattis
Drar till Kiel och shoppar loss
Maj
Vi ligger på varv.. folk på jobbet börjar se oss som ett par för första gången
Juni
Drar med mig Thomas till Örebro
David tar studeten vid Slottet
Morfar avlider Fre13:e [RIP]
Thomas tattuerar sig.. smärta i 3h ^^
Thomas överraskar med förlovningsring..<3
Juli
Morfar begravs, jag åker inte dit
Aug
Åker med mor + bröder till Karpathos -Grekland
Thomas ordnar överraskningskalas åt mig..gladis :)
Fyller 23
Sept
Stena Voice i Lundsbrunn
Flyttade in hos darling (officielt sambo)
Oktober
jobbigaste arbetsveckan .studentkryss.absolut pink.dansbandskryss.
Nov
Dags för S.A.T.S
Dec
Prövar på en danskurs för första gången .. fick mig ett gott skratt
Kielresa m. Hotell
Firar Jul hos Hansens
Firar Jul i Örebro m. Anderssons+Törnros
Börjar med Zyban (rökavvänjningsmedicin)
Firar 1 lyckligt år med min älskade

Ska dra iväg mig till Ica Maxi för att inhandla lite nyårsgott med älsklingen.. Blir nog entrecote iaf. Blir en superlugn nyår.. Jag har ingen lust att dricka något och kan visserligen inte heller pga min medicinering..

GOTT NYTT ÅR!!

1 kommentar:

  1. Wow, beibi. Det är mer än vad jag kommer ihåg. Men det är nog ganska rättvis summering av året som har gått.

    SvaraRadera

Vad tycker du?