tisdag 30 december 2008

upplopp

Åååh..finns inget skönare när man är lite nere, lite småarg osv att få släppa lös på gymmet och svettas ur allt.. Fick mig en liten (mindre stor) panik förut.. orkar inte gå in på exakt vad det är men alltid är det samma sak.. fan, min hjärna ältar alltid samma skit alltså! Ska försöka tänka mer på mig och mindre på vad andra gör.. varför bry sig
Thomas ord lugnade ned min själ.. du är verkligen en gåva någonstans ifrån..fin är du

På tal om gåva någonstans ifrån..drömde att brorsan var gravid..vattnet gick sen vaknade jag! Vad betyder något sådant? Ska ringa till mor för psykisk vägledning o.0 Am I going nuts?

Nu står mat, mys, te & sex & the city på schemat..

KRAM

2 kommentarer:

  1. HA NU ETT UNDERBART NYÅR! SKA FÖRSÖKA ATT GÖRA DETSAMMA! *BAMSEKRAM*

    SvaraRadera
  2. Annsi.... du har ALLTID varit lite nuts. ;)

    *bamsekram* Gott nytt år!

    SvaraRadera

Vad tycker du?