fredag 5 december 2008

Dancing Queen

... Inte jag idag iaf :)

Jag är den typen av person som verkligen älskar att shaka loss och få lite vettig motion på köpet. Idag lurade jag med Thomsen på Sats-dans.. 2 tjejer hade invigning på sin nya koreografi.. 45 minuters klumpedunsdans för min del, hängde inte med i koreografin för fem öre, tror inte Thoms var så haj på det heller.. men vi skrattade och hade kul.. svettiga blev vi också.. Bara för att de andra är jedra fitnessfolk.. Någonstans ska man väl börja eller?! (: Får se om vi kommer fortsätta med detta, skulle gärna vilja pröva Yoga, Core, Kombat och Muskel-grupperna dem har också.

Imorrn ska vi bjuda över svärisarna på Tacos och sedan ta oss till "jul på Liseberg" och försöka få upp feelingen litegranna.. Hängde upp 2 stjärnor igår, julebocken samt 3xrudolfs med röda mulen åkte fram.. Thomas torterar mig just nu med smurfiga julsånger (vem kom på det?) Men än sålänge har inte någon vidare värst julstämning intagit min själ..

Nej tror jag ska joina sötnosen i köket.. han håller på med crepes .. :) mmm.. ska göra mig en sallad till så man får i sig lite nyttigt.. sen blir det "mamma mia" .. sweeeet


PUSS & HEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?