onsdag 24 december 2008

sånt där vitt fluffigt och kallt

12.49


























Idag kom snön.. det är otroligt.. :) har nog inte sett riktig snö på säkert ett år så det är alltid lika välkommet.. älskar snön, en vinter utan snö är ingen vinter.. jag vill åka pulka!

Sitter fortfarande i mitt rosa silkiga nattlinne.. har precis tagit ett jättevarmt bad på en sisådär 5 min.. orkar inte ligga i mer; det är som Thomas säger "ligga som en tepåse i sin egen skit" :) mysigt men sen får jag panik för att det är för varmt och att det finns för mkt att göra..

Ska blåsa håret, sätta på mig lite kläder och smink.. gårdagens sänggående blev lite sent så det spelar över idag.. Sen beger vi oss över till Anderssons..

b b l


01.40

Då har vi spelat lite kort fram tills nu, har ringt älsket och ska hänga runt ett tag :) Imorrn börjar man med Zyban; får se hur det blir men chansar man inte får man inget veta.. (:

Sov Gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?