tisdag 2 december 2008

business x 3

Oh yes, det har varit fullt ös här hemma..
Alla saker som har blivit sålda på tradera har blivit inslagna och nya ägaren har fått mail om betalning osv.. nu är det bara att vänta på att pengarna ska komma in och sedan blir det ett antal vändor till posten.. Denna omgång drog in snudden på 4ooo .. väldigt bra sådär i juletider :) Gick förut till närliggande Manhattan för att köpa frimärken.. tyvärr hade han inte dem 261st jag bad om, köpte upp lagret på 30 så jag får iväg några paket redan imorgon (:

--> Det luktar så inibomben av den packtejp jag använt, typ urin (ammoniak) så jag tror jag smäller av snart.. (: måste ju vara nästan som att sniffa lim (?) får ställa ut paketen i hallen, i detta kan man ju inte sova

Imorgon ska jag och sötnos splitta upp lite.. Han drar mot tandhygienisten i Mölnlycke för att få frisktandvård och jag drar mot posten och sen stan för att fixa ärenenden..blir vällan en postrunda till sen på kvällen antar jag om jag skrapat ihop mina portomärken :D

Dessa julklappar då? Mamma hade blivit av med sin plånbok (IGEN) när hon var och hälsade på i V-rås häromdagen.. kanske ska man skaffa en snygg m. kedja elr något.. oftast finns ju dem bara i sådana dära barn/tonårs plånböcker med kardborreband och turtlesmotiv.. kanske inte så passande en medelålders kvinna :) Andreas är ju nästan klar.. kanske lite finslip där.. David då.. ? Stora kruxet.. hmm =/

KRAMKRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?