måndag 29 december 2008

time

Igår var det ett år sedan jag och baby började rulla stadigt :) Förstår inte att tiden har gått så fort egentligen. Dagen firades inte på något speciellt sätt utan mest som de andra dagarna..God mat, lite stad, massa sex & the city, te och mys.. precis så som jag vill ha det :)

Nathaniel har precis kommit över så han och min beloved one sitter och nördar framför streetfighter turbo.. nice! (: Ska börja tvätta inom ett tag.

Annars händer inte mkt här.
Har börjat med Zyban är på dag 5 av 6 med 1 piller.. snart är det dags för 2/dag och rökstoppet är om exakt en vecka!.. Redan nu har jag upplevt muntorrhet och iochmed det.. lite halvtäskig andedräkt..:/ aja, men det har man ju ändå när man röker! Sen har jag himla svårt att somna på natten...fast jag vet inte ännu om det har med medecineringen att göra..

puss&kram

1 kommentar:

  1. Det är en vanlig biverkning med sömnlöshet :)

    SvaraRadera

Vad tycker du?