onsdag 17 december 2008

ten days @ sea and supersize me

Jaha .. då går det uppåt igen, inte sådär uppåt som "vunnit på lotto" eller "gått ned 5hg" Nä snarare tvärtom...annsi har gått upp förvånansvärt mkt, 6kg på bara någon månad. Nu rotar jag lite extra i min hjärna för att komma på diverse anledningar;

  • Har blivit bekväm i mitt förhållande (vågar äta helt enkelt)
  • Julbord x 3 samt ett antal fikaraster mer än vanligt på jobbet
  • Allmänt vinterfrosseri
  • Gym - muskler väger mer än fett (sure om det hade varit denna, men byxan hänger inte?)

Iochmed detta känner jag mig i nuläget lite smått hängig och depprimerad, det som gick så bra, nedåt.. eller åtminstone på +-0 *suck* Jag vill verkligen gå ned åtminstone 10-15kg till.. jag BEHÖVER det.. (har precis sett supersize me och ätit samtidigt!) SÅ fet vill jag inte bli :/

Nog om min ätameränvadjagbehöverkropp; Har varit till sjöss i 10 dagar och känner mig inte direkt pigg på att parera gungningar och vrägningar på ett tag.. kroppen talar och det gör även hälsan.. Att inte välja sin egen mat varje dag leder lätt till att man hugger annat och därför blir trött, svag och som jag; fet! Mån-Ons spenderades dagarna i Kiel med en del av Hotellstyrkan, elr närmare sagt 27personer. Trevligt trevligt! Jag och Thomas höll oss visserligen mest för oss själva då alkoholen eller de stängda barerna inte hade något i vår smak.. Blev lite spel på banditerna och en del shopping i Kiel..sådant gillar jag! :D

Imorrn ska det julshoppas lite, de sista klapparna till svärföräldrarna, David, Mor och om jag kan smita ifrån; något till Thomsen <3>

Fick precis ett sms från far.. f*cking hjärnpsykopat.. behöver inte präntas in vad jag ska tycka men visst..

Imorrn blir det nog gymmet.. think I need it.. badly!

P*U*S*S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?