fredag 19 december 2008

tanz für mich

Jag är supersugen på att dansa!

Gick upp efter 10 idag, segt! Tvätta vid 12 för att få bort berget. Städa och plocka, Thomas drog iväg för att inhandla det sista behövla i Mölndal medans jag fortsatte med tvätteriet.. Var meningen att Lotta skulle svänga förbi med sin familj, men hon kom bara en snabbis å sa hej.. Några nybakade hallonmuffinsar fick hon även med sig :) Denna omgång blev inte bra, visst smakade gott å så.. men tror det blev lite för mkt hallon i smeten så dem blev lite hängiga..

Förövrigt sitter jag å glyttar på lägenheter, skulle vara så himla kul att ha en större lägenhet, inreda precis som jag vill (ah å såklart samsas med Thomsen så gott det går :) Älskar ju indiskt och svart/mörk inredning.. hatar ljusa träslager/vitt..visserligen kan det vara väldigt fint och romantiskt..skulle kunna ha typ toaletten vit :) - med ett litet inslag av svart/grå sten på golvet såklart.

Känner mig likgiltig just nu.. jedra jobbigt är det eftersom man inte kan sätta fingrarna riktigt på vad man känner.. : Läste något någonstans på eller om jag såg det på nätet om en tjej som led av ngt psykiskt syndrom.. likt depression.. hon hade samma tankar och tycke som jag.. så jag sket i att kolla på det och intalade mig att det var något helt annat.. jag ÄR ju frisk.. jag VILL inte ses som någon som inte mår bra..för det gör jag! Lätt att hamna i tankarna från när man var 15 och hur livet var då med nya saker hela tiden.. nu är det annorlunda.. jag har det jag vill ha.. snart, med lite hjälp från de övre makterna.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?