torsdag 25 december 2008

Degdag idag, Vaknade efter 12...förbaskat! Jag hade faktiskt ställt min kl på 9 men så hade jag lagt mig på den.. tur att inte mobilen gick sönder!


Innan solen gick ned satte mor & jag på oss lite kläder och gick ut med ett litet paket till Alex lght, vidare hem, hämta återvinningen och dit.. Skönt att röra sig lite! Träffade även på Linus och hans tjej på vägen..stor kram! Mysigt


och bara för att...





BRUKAR DU


  • Peta dig i näsan: Den som söker han finner ^^
  • Titta på dig själv i spegeln: Ja någon gång om dagen iaf
  • Gnälla: Ganska ofta
  • Skrika: Ja då&
  • Sova: Ja, det är klart
  • Ha ångest: Nej, men det kan hända
  • Skada dig själv med flit: Nej för det gör ont ju
  • Ta mediciner du inte borde ta: Nej
  • Vilja dö: Nej verkligen inte
  • Drömma mardrömmar: Sällan, men ibland sker det också
  • Drömma sexdrömmar: Alldeles för sällan
  • Ta droger: Inte direkt
  • Försöka vara annorlunda: Nej, räcker att vara sig själv.
  • Klä dig i svart: Ja, svarta kläder är bäst
  • Gå till kyrkan: Inte ofta
  • Gå i skolan: Förr i tiden så
  • Röka: Tyvärr ja, men nu har vi börjat på något nytt
  • Ha sex: Ja när jag vill
  • Ljuga: Vita lögner.
  • Hata folk: Nej men tycka väldigt mycket illa om
  • Lita på folk: Tyvärr de flesta, ska sluta med det

VEM:

  • Saknar du: Min mormor & Looka
  • Vill du döda: Helst ingen
  • Rörde dig sist: Mamma
  • Vill du slå: Ingen
  • Kysste dig sist: Baby T
  • Vill du kittla: Ingen
  • Kramade du sist: Isabelle & Linus & Mamma i en stor gruppkram
  • Vill du prata med: Någon ! :D
  • Skrek du på sist: Mamma [när hon dödade mina hörselgångar]
  • Vill du vara som: Mig själv.
  • Sårade dig sist: Minns inte
  • Vill du bli galet full med: Oj länge sedan
  • Gjorde dig riktigt glad senast: Thomas
  • Fick du sms från senast: Thomas
  • Ringde dig senast: Thomas
  • Är snyggast på jorden: Mitt hjärtegull .. min ögonsten och diamant :)
HAR DU:


  • För många vänner: Nej, alldeles lagom
  • Förföljelsemani: Nej
  • Tvångstankar: Små små kanske :D
  • Någon annan psykisk sjukdom: Det hoppas jag inte åtminstone
  • Någon fysisk sjukdom: Nej tack
  • Någon skada: Nej
  • Färgat håret: Ja ofta, i olika kulörter
  • Brutit några ben: Nej men fått sprickor
  • Några piercings: Icke
  • Egen dator: 1 st laptop.. silverbullit :)
  • Bra självförtroende: Nej
  • Kysst någon: Yes a few
  • Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
  • Bjudit ut någon: Nej
  • Varit kär: OM
  • Dumpat någon: njaaa..jo ja
  • Stulit någonting: En liten iniwiini sak..^^
  • Lämnat landet: Polen.Cypern.Mallorca.Grekland.Tyskland.Danmark.Norge
  • Tuttat eld på nått: Ja någon gång :D
  • Gjort något olagligt: Född olaglig ;)
HUR:


  • Går du: Har ingen aning
  • Svarar du i telefonen: "Ah det är annsi"
  • Fördriver du tiden: Datorn eller tv:n . busar med Thomas
  • Mycket pengar har du: Så jag klarar mig å lite till
  • Tjänar du pengar: Till havs
  • Ofta diskar du: Aldrig, elr plockar ned disken i maskinen
  • Ofta städar du: Inte ofta.. är lite dålig på det :)
  • Många stör du dig på: Ganska många till & från
  • Ofta träffar du din familj: Var 3-4:e månad kanske

TROR DU:

  • Att du kommer bli något: Något är man väl alltid?
  • På gud: Nej
  • På rymdvarelser: Nej
  • Att folk tycker om dig: Några gör det nog
  • På ett liv efter detta: Funderar ibland på om elr om inte
  • Att fiskar kan tänka: Har inte tänkt på det 8)
  • Att du kommer leva länge: Har ingen aning, men inte för länge kanske

Min Ögonsten















PUSS & KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?