fredag 27 februari 2009

Kom upp relativt tidigt idag med, gymmet som vanligt, ärenden på stan och paprika till lunch.
Funderar på pulverdiet.. bara för att.. fast inte helt bara ibland.. elr .. hmm, jag vet inte, ska fortsätta fundera.. jag älskar ju mat, och att äta mat.. Iof tycker jag pulverdiet (iaf choklad) av vissa sorter är jädra goda, men dem mättar inte en viking som mig.. hur funkar det att träna intensivt på sådant?

Nu håller jag på och tvättar, Nathaniel sitter och sötar sig med Thomsen i soffan.. kan man har mer lyx att få titta på två små söta asiatpojkar (oj det lät nästan lite dirty) (:

Igår bakade jag och T semlebullar som skrivet, Dem blev ganska bra, fast jääääättestora..shit alltså :) Men det blir gott med lite semla sen när vi ska fika.
Fick även ner ett spel som jag spelade när jag var liten "Montezuma's Revenge" superskoj :)

Jag skulle behöva en ny dator, denna ger mig ju nästan tinnitus :S
IKVÄLL KOMMER MOR & BROR *YEAY*
Nej nu ska jag ta mig en kaffe och försöka hålla mig vaken.


1 kommentar:

  1. åh två små asiatpojkar sådan lyx. om du får nån av mian små söta jobbarpojkar så kan du väl skicka en söt asiatpojke till mig? :D

    SvaraRadera

Vad tycker du?