onsdag 3 juni 2009

aouch my head

Okej då var man hemma i Örebro igen.
Kan inte säga att resan var något vidare värst.
Började med att jag drog till Jensens Böfhus vid 17-tiden för att hinna med tåget i god tid; Väl på J-B så visade dem ännu en gång sin brist på service, jag å Thomas var helt chockade.. I början för ungefär 1,5år sedan var dem inte alls sådär.. vad har hänt? Är det att dem känner sig mer coola nu, dem är inte nyöppnade längre och har en schysst rundgång med folk.. aja :S

Efter J-B så skaffade jag mig en till BH samt ett par leggings till min nya tunika.. efter det mot tåget för att först hämta ut biljetter.. till min "förvåning" såg jag att tåget gick först 20.42 istället för 19.10 som jag trott hela tiden.. crazy..och jag lovar det har ju inte hänt förut ^^ hehe
Skönt dock att det var X2000 så jag slapp ha alldeles för mkt dötid på tåget.. okej, jag å baby bestämde oss för att hänga runt istället, in till Nordstan å glutta affärer igen sen fika lite 7eleven å espressohouse.. gottit! Min huvudvärk tog vid och slog ut mig helt på tåget.. jädra väderomslags-huvudvärk! :/

Kontaktade bruttorna från förr, verkar som det blir att ses på tors. förmiddag.. det var då flest folk kunde..tråkigt nog tappade vi K och våran andra K kommer inte hem till Sverige..=/

Nu ska jag sätta på mig lite mascara å göra mig iordning, diska lite kanske.
Blir kaffe med emmieluttan senare =)

KramKram

1 kommentar:

  1. *suck* Sa ju att du valde en dålig vecka... =/ Men det är nog lika bra för er skull ändå, jag har lite svårt att vara glad och trevlig när jag har så här ont och blöder som en jävla fors, så jag hade nog ändå sabbat stämningen. =(

    Ha det så kul ni andra i alla fall...

    *krama*

    SvaraRadera

Vad tycker du?