måndag 22 juni 2009

season in

Ok jag har egentligen inte så mycket att säga.
Mördag idag igen.. cyklade till gymmet och körde rätt hårt på slutet.. mina ben är som spagetti.. men kul att veta att det finns ett par muskler där djupt inne i låren ^^

Högsäsongen har börjat nu och det innebär att det är personalbyte i ottan på tisdagar istället för vanliga måndagarna.. Är väl sådär populärt :/ Mendet är därför jag är hemma idag.

-extrem jobbågren-

Positiva med idag att jag fick prata med Looka igen.. var sådär 1000 år sedan sist.. du får hänga mer inne på msn hurru ;) skönt med någon som förstår "detdär" som en spegel av mina tankar..

Rökfri 1/2-år idag :) känns grymt ballt!



Lookisch hälsar på i Gbg & vi åker paddan 07.07.21
Nästan två år sedan, tänk va tiden går fort :


Nej nu är det dags. .stänga av datorn..
"Hörs" tidigast 30/6
Ha en bra och förhoppningsvis solig vecka på fastlandet!

KRAMKRAM

2 kommentarer:

  1. Verkligen skönt att få prata med dig! Jag behövde det verkligen! :D Galen bild på mig föresten... Mitt hår är fruktansvärt kort jämfört med nu.. ^^ Love yah! Ha en underbar båtvecka!

    SvaraRadera
  2. Ville bara skicka en kommentar och säga tack för dina söta ord på min blogg! Och du, Du är INTE tråkig! Jag tycker du verkar göra massor av saker!! Så pyttsan på att du är trist! Nu ska jag krypa ner till kojs för att gå på Malins bröllop imorgon!!! tjena mittbena!!! Kramar

    SvaraRadera

Vad tycker du?