tisdag 2 juni 2009

Örebro

Ja egentligen borde jag packa väskorna för idag bär det av mot Örebro.. sist jag var där var i Jul så det har gått hela 5mån+ sedan dess.. gosh! Ska bli skoj att träffa David också, han har jag inte sett sedan dess heller..

Ska även försöka få tag på gymnasiebruttorna.. elr jag måste (!) träffa dem.. the pinglers :) Även om det bara är över en fika så är det värt! Tråkigt att Looket inte kunde komma hem till Swe =/ "I'll miss you" men det kommer fler chanser.. annars finns det ju alltid flyg :)

hursomhelst..gotta go..
Tråkigt att jag inte fått mitt handledarbevis.. men men

Puss å hej

1 kommentar:

  1. Jaa vad kul!! :D :D Hm, jag kan nog varje dag förutom lördag, men kan nog ändra på det om det är enda dagen som funkar för de andra. Hur länge stannar du då? Bara nån dag? Puss!

    SvaraRadera

Vad tycker du?