torsdag 18 juni 2009

uppdatering

Ojsan hoppsan .. har inte blivit mycket uppdaterat här på länge (för att vara mig)

Resterande turer av båtveckan gick väl bra, trots att det var multum folk inbokade och trots att vi fick en ny kollega som inte var inkörd i arbetet.. men men, det löste sig ju somsagt :)
Väl på hemgångsdagen var jag iaf sjuukt trött, tog lite sallad vs. sushi i solen vid vattnet med Thomas sen åkte vi hem..vilade lite och somnade till.. vaknade inte förrens 20 sen åkte vi å storhandlade på Maxi. . kunde iaf somna sedan på kvällen.

I tisdags så var gymmet såklart prio 1 .. och det kändes dagen efter må jag lovat.. Har ju knappt rört mig på 3-5 veckor och vågen visade det =( Nu är jag snart uppe i min tjockaste tjockisvikt igen.. :( Efter lite gym så åkte vi till Mölnlycke och svärisarna för att mysa med grillat.. Följde även med Thomas och J-O för att övningsköra.. snacka om framsteg sedan första gången jag åkte med.. fick nästan en tår i ögat :) Snart har du körkort grabben! Hoppas bara det går lika bra för mig :D

Igår (ons) så kom Jennie å lilla Hailey hit för att mysa till det. Senare tog vi oss till Liseberg för att möta upp de andra pinglorna.. blev en heldag och jag fick åkt lite saker :) Jag fattar inte varför jag gång på gång sätter mig i "Höjdskräcken" och väl däruppe ballar ut å mår skitpiss, får dödsångest etc. den är så jääädra ruggig : Får alltid känslan av att tornet ska börja falla eller nåt :) Efter Liseberg skulle de andra anfalla ölhaken å T & jag anföll Netto istället, inhandlade div. bla en årsranson Cola Zero..vilket inte blir en årsranson för mig :)

Idag blir det bio & fika med min snutta vicky <3 lovely
Puss å Kram

2 kommentarer:

  1. Vadå tjockisvikt?!! Du är ju jättefin gumman :) <3

    Ja, självklart följde det med massa godis och snacks när vi var till Marieberg idag, ahh blir galen! Haha, vilka problem man har ;)

    Puss puss och trevlig midsommar!

    SvaraRadera
  2. "tjockisvikt"? Larva dig inte, jag är fan större än vad du är.

    *kramboll*

    SvaraRadera

Vad tycker du?