tisdag 30 juni 2009

hot in here

Usch det har varit en rätt tung och mastig högsäsongsvecka till havs.. Och det känns i både handleder, höfter, nacke, svank å ja alla delar av kroppen nästan.. skönt att vara hemma.. tråkigt att missa en sådan solig vecka dock.. se om jag kan sola ikapp lite..

Annars är det sjukt varmt.. var det i Sverige jag bodde verkligen ?! ^^

Baby & jag firade 1-årig förlovningsdag här i söndags så plutten "överraskade" med mat på That's Amore på tors <3
Imorrn blir det att träffa Jennie å söta lilla Hailey..ev.gymma samt grilla hos svärisarna på kvällen

Håller i nuläget på med tvätten.. blir våfflor å glass ikväll..har loadat med meloner & nektariner inför veckan.. mys!

Over and out

3 kommentarer:

  1. Gratulerar till 1-årsdagen! :) kramelutt

    SvaraRadera
  2. Grattis till er båda=)
    /Vickey

    SvaraRadera
  3. Haha, tack så mycket. Ja, det var ju inte riktigt meningen att jag skulle ha en stor kattfamilj bara så där... ^^ Syrran ska tyvärr inte bli veterinär, men jag tycker att hon borde bli.

    Grattis till 1-årsdagen fnutt! *krama på*

    SvaraRadera

Vad tycker du?