fredag 5 juni 2009

memories that remain

I can still recall our last summer...

Hursomhelst idag tog Alex studenten, synd som skam att vädret inte var med oss för 5 öre men vad kan man begära? Fam.Törnros x6 exl. deras mormor hade vallfärdat från Sala för att fira av sin första student så huset fylldes snabbt med folk..
Alexs verkade exalterad över det som inträffade men nöjd och glad över dagen, lite gladhet kanske låg i stipendiet som den duktiga studenten mottagit :)
När Alexs kommit ut och för att ta emot div. blommor etc så var det snart dags för henne att åka traktor å vagn.. vi andra ickestudenter kruxade oss hem i köerna.. Senare på e.m kom en kall å trött tjej hem å vi fikade tårtan som inhandlats..Senare åkte alla hem och det blev tomt.

När mor kommit hem å vilat drog vi ut på vår 3:e biltur.. Bettorp, rynninge, norr.. lala, eftersom jag inte har någon att jämföra mig med vet jag inte hur stora framsteg etc. jag gör.. men bilen rullar iaf.. var meningen att jag skulle backat in på parkeringen men det fick bli runt ett hörn.. gick väl ok.. men jag är lite väl hård på gasen ^^ höhö! Men nu är jag iaf ute i trafiken å kör, så ser upp fihelvete när jag kommer...
Annars vet jag inte.. farsan vill att jag testkör hans bmw.. det har jag aldrig fått förr.. men är inte vidare sugen ändå för jag vet anledningen till detta..

Pojkarna stack ut i vildmarken igen nu på kvällningen.. jag förstår inte vad man ser i att fixa eget drickvatten å fiska sin egen fisk..höhö, visserligen hade dem fått med sig köttstycken från farsan.. men ändå! Naturen är underbar i all ära..men varför leka survival-man om man inte behöver ^^

Nej nu ska jag digga vidare på mammamia-albumet med morsan.. å dricka lite Cola Zero.. yum!

Tschüss

1 kommentar:

  1. men campa är verkligen supermysigt ju :)

    hur länge blir du i örebro? tänkte det är dags för oss att ses snart. var ett tag sen :p

    SvaraRadera

Vad tycker du?