torsdag 11 juni 2009

I'm such an...

yeye.. som jag trodde så blir vi kvar i dockan 1dygn till..vilket innebär att jag kan sova hemma inatt igen ^^

1 negativ sak också är att min dator verkar pajjat.. den vill liksom inte.. låta normalt utan verkar fått någon sort datorastma.
Idag kollade vi på supersize vs. superskinny igen.. å jag åt marabou å drack pucko till..hur bra känns inte det då?

Min kropp känns så konstig.. typ gravidåkommor.. ömma svullna bröst, sura uppstötningar, äggstockar som dansar mamba å illamående/yrsel..
+ att jag har världens träningsvärk..fatta vad jag måste städa hårt då! (:

Nej nu däckar jag snart ståendes..
nattinatt.. ses på månd.. om rodret sitter kvar ^^

1 kommentar:

  1. Nämen Annsi... ÄR det så? ^^

    Haha, träningsvärk av att städa? Duktig du är. ^^

    *kramboll*

    SvaraRadera

Vad tycker du?