lördag 20 juni 2009

så seg

Hehe, shit vad har hänt med mig, känner mig seg å lat å mör.
Idag tog vi iaf våra cyklar på tur igen.. mot Slottskogen.. phu hujedamig vilken backe det var.. stånkade som en tok, vägrade gå av cykeln för upp för backen skulle jag.. (hem tog vi en annan väg) ^^ Väl i Slottskogen cyklade vi runt å tog varsin glass vid Villa Belparc..Varför har vi inte varit där förut? Världens mysigaste uteservering (om man bortser från fågelbajset på stolarna)

Baby bye bye

Har lagt upp lite traderasaker, bland annat min w380.. den lär vara bra nu efter servicen så jag hoppas någon annan får mer nytta för den än jag..antar att det var liiite av ett impulsköp å att jag inte behöver sådan överteknisk materia ^^ Pengarna som blir går ju självklart in på körkortskontot

...kom ihåg mina damer: Lycka är en resa inte en destination. 2009 års visdom


Kyss å allt det dära

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?