söndag 21 juni 2009

mongopeople överallt

Ok, nu är jag totalt uppe i 2 mongofråger angående min auktion m. mobilen på Tradera

1.Är den Olåst? (hade inte varit en dum fråga om inte nedastående fanns)
Svar: JAAAAA det står med stora bokstäver i auktionsrubriken.. läs vad du tänker buda på

2.Är den verkligen Lila, den ser brun ut
Svar: Näääää det är bara jag som driver med dig nuts! Electric purple har jag bara hittat på för att jävlas med folk.. vad är fel på dina ögon.. är du färgblind?!

Sorry överreaktionen, men blir galen på dumma frågor, Nej jag har inte svarat dem det jag skrev här, men hade god lust ^^

Är mör into the core.. aawh :) Vi tog oss in efter frukost å lite häng vid en heeeum 14 idag för att se på bio "Coraline (3D)" <-- Mycket bra faktiskt och jag blev nästan lite rädd *S* Efter filmen vankade vi till gymmet och körde ett ganska svettigt pass.. påväg dit stormades vi ner av AC/DC-fans som var påväg till konserten.. Jag antar att det är en sådan påväg eftersom 99% av dem bar en sådan T-shirt ô.0

Baby håller på att laga mat, ååh det luktar så gottit.

1 kommentar:

  1. Fick du sålt mobilen då?=)/jennie forna stena slav, hihi

    SvaraRadera

Vad tycker du?