tisdag 9 juni 2009

borta bra men...

..hemma bäst!

Yes så är det!
Har tagit mig hem från varvet för att kunna spoona med mitt älskade hjärtegull .. visserligen behöver jag gå upp 1,5h tidigare alltså 5.30 ca.. men det är helt klart värt det.

Har inte sovit så bra inatt.. fryst som en, jag vet inte vad : Varit svimfärdig hela dagen också.. sen är det tamigtusan inte roligt att rundskura.. men har hittat lite roliga grejjer under madrasserna..(armékniv, porr, strumpbyxor, mynt, disneyresortparis-penna m.m) man vet aldrig vilka saker som gömmer sig därunder :)

Imorrn blir jag nog kvar på varvet iaf, har bjudit över bejb så får se om han har lust att dyka upp för att gå en promenad å mysa till det lite (: Sen antar jag att vi går ut i trafik Tors natt.. men det visar sig, man vet aldrig

Ska försöka ta bild på varvsområdet, läskigt med massa sladdar, vatten som rinner ut ur väggar här å där m.m..ser ut som en krigsscen ur Halo.. I guess..å för att inte känna sig lite när man faktiskt står UNDER båten..^^ mäktigt

NATTINATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?