torsdag 4 juni 2009

back to ol'school

Ja idag har det varit en retro-dag elr hur man så fint ska uttrycka det :)

Tog mig upp i ottan för att Lovisa bestämt att det är bäst att vara igång tidigt.. Innan tio befann jag mig på stortorget å där fanns redan söta Ana.. som jag knappt kände igen.. DU har blivit så fin gumman, inte för att du inte var det innan.. men så smal! -<--@
Vi hängde runt för att vänta in våra 2 andra kompanjoner för dagen ..efter en 15min fick började vi bli lite oroliga..mest för att båda 2 är höggravida å tääänk om de var påväg att föda i bilen elr ja, vadsomhelst *gaah* Dock dök de upp efter 10.30 så vi slapp tänka på det.. Lite fika å titta i butiker..dock var jag tvungen att svika sällskapet för Kim som jag inte sett sedan ett år nästan (!) mysig dag!

Vidare hemma så somnar jag nästan ihop i soffan, sååå grymt trött.. men morsan väcker upp mig med kaffe..Vidare ut å övningskör igen, Alex i baksätet.. gick relativt bra, dock inte att starta i backe.. körde runt i mina fina hemomnejder Axberg - Lillån.. än har jag inte vågat mig på en mer trafikerad väg..tar nog det imörra

Hemma nu efter att ha snattat 2 mindre björkar å rhododendrons till Alexs studentfika här imörra.. hela hennes familj kommer hit så det blir ett antal folk ^^

Ne nu ska jag avsluta min Norrlands Guld å fortsätta med mp3-låtarna över till morsans spelare, håller på att ta ut låtar till hennes mp3..


Vart är solen?




Lollo, Mariana & Eme på "Bara Vara"



TjoFlöjt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?