lördag 8 november 2008

dimma

Usch.. allt är en dimma nu..bokstavligt talat..
Var inne till cityaktuen med baby idag.. hans ögon har ju varit röda sedan i tors och mina flammade upp igår på stan med Viktoria.. vaknade kl 5 imorse och kunde inte öppna ena ögat eftersom allt var/jox hade sytt ihop ögonlocken..okej, inflammation it was..
500:- kostade besöket på CA...2 min var vi inne för att hon skulle berätta att hon inte ville skriva ut antibiotika om vi inte fick detta en gång till.. första gången var det bara ett virus som skulle lägga sig efter några dagar.. halssmärtorna och febern gick då inte ned av att höra det, ej heller min svullnad i vänsterögat.. fick en salva utskriven, samma som Thomas.. så just nu är det ganska dimmigt..

Ikväll hade vi ju tänkt ha det jättemysigt med folk och fä...dricka, sjunga och spela GH.. men men, detta är ju då luftburet och jag vill inte att fler stackars satar ska behöva lida av det..

Får se hur det blir med jobbet också.. hon sa att det förmodligen lägger sig efter 4-5 dagar.. vet inte om jag vill gå på i en sådan dammig & bakteriehärjad miljö innan jag är läkt..men men får se hur det ser ut imorrn och sedan ringa båten.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?