fredag 21 november 2008

mör, mörare, mörast ^^

Tjo!

Annsi är seg idag.. gym+sim 2 dagar i rad har satt sina spår.. men guuud va skönt det känns i kroppen.. Det är inte så att vi har gått ut stenhårt och kört allt vad vi orkat utan tagit det lagom men ändå arbetat upp svetten.. detta är något jag garanterat kommer att fortstätta med :) Något som skulle kännas lite lyxigt är att sola någon gång i månaden också.. inte för att bli pepparkaksbrun utan få de dära ljuset man så lätt missar under vintermånaderna..

Väl hemma blev det snabbmackaroner å köttfärs.. kände inte för någon extremt överklassigt idag samt att jag var vrålhungrig när jag väl kommit in i dörren.. =)

Min kameraladdare damp ned idag i lådan, elr rättare sagt avin :) så ska försöka ta mig till postkontoret för införskaffning av den.. får se om det blir ikväll elr imorrn bitti.. kan ju vara skönt med en morgonpromenix...neh ska fortsätta lite med tradera.. ikväll blir det premiären av Madagaskar 2.. ska bli så skoj, har väntat länge på den nu.. '


PUSS

1 kommentar:

Vad tycker du?