lördag 8 november 2008

worried

...svimmat igen.. gaaah going crazy

denna gången slog jag upp en reva vid ögonbrynet typ..vaknade av att baby kom och såg till mig, låg med huvudet i bokhyllan i fosterställning, måste hasat av datastolen..När jag kom till liv så gick vågor genom min kropp, jättekallsvettig var jag, helt dyngblöt kändes det som, kroppen ville inte lyda ej heller hjärnan..illamående och helt spyfärdig..Innan dess hade jag typ sovit hela dagen, skulle bara sätta mig vid dator för att kolla BDB och sedan hade älskling gjort maten i köket och det var dags att äta.. Emmy kom över också, hade glömt säga till om den inställda spelkvällen så vi kollade lite film och mös..hon åkte precis hem..

uuwh.. I don't feel that great
kommer jag kunna jobba på månd.? känns som andra ögat är på G nu också.. pieaass


PUSS

2 kommentarer:

  1. *skickar en stor krya-på-dig-kram*

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset, va en riktigt söt sajt ;) Hoppas du mår bättre nu, lät inge vidare det där =/ *krama*

    SvaraRadera

Vad tycker du?