måndag 24 november 2008

lite av varje

Sitter här och lägger upp det sista på tradera.. shit, blev mer än vad jag föreställt mig : men men!

I fredags blev det då Madagaskar 2 .. väldigt rolig film, helt i min smak :) I början skrattade jag i ett sträck så magen nästan exploderade.. dem är för sjuka alltså!

I lördags var det spelkväll som stod på schemat, var meningen att vi skulle bli en del men några droppade av under dagen så det kom bara 4 till oss.. men vi hade skoj ändå.. Jag å Thomsen hade storstädat under dagen och senare bakat muffins.. Skönt att få det riktigt genomstädat ibland :)

Igår så var det tvättdags och gym som var inplanerat.. börjar tvätta och inser efter någon maskin att torktumlaren inte vill funka som den ska.. *apgkmre* Jag som hade ett sådant flow! Fick bli att tvätta klart det som skulle tvättas, hänga in det som skulle hängas in i torkskåpet och sedan ringa svärföräldrarna.. nu hänger tvätten där :) Vi passade även på att pröva S.atset dem har där i Mölnlycke.,. och omklädningsrummen..oh mama! Rena rama spaat :) jättelyx! Väl hemma hos dem blev vi bjudna på jättego mat och sedan tv .. hem igen, fortsatte med tradera, packa, sova, och nu sitter jag här..

Båtvecka nudå.
Tjollahopp!

//Annsi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?